mandag 17. august 2009

Første uken som 2. klassing ferdig

Nå har jeg ferdig med første uken på NTG som 2 klassing. Vi begynte på mandag med Kanten-testen, jeg tok det rolig pga sykdom. Tirsdag var det styrke før første skolestart begynte. Resten av uka ble brukt til langturer på rulleski og leksejobbing.

På lørdag var det NC i rulleski på Natrudstilen. Jeg gikk 15km (3 runder). Jeg har aldri gått så langt før og begynte vel litt hardt som jeg fikk smake utover løpet. Det regnet og det var veldig kaldt, men det gikk ganske greit for det. Jeg kom på 2 plass, 1.17 bak Pia Sofie. På søndag løp jeg Fjelldilten. Jeg skulle løpe rolig og ikke bomme. Jeg klarte å løpe rolig, men jeg klarte ikke å la være og ikke bomme. Jeg brukte 1.50 på 7.3km, det sier vel sitt.

I dag (mandag) har jeg løpt Kanten-testen. Jeg perset med 39 sekunder, og var greit fornøyd. Virker som formen ikke er helt borte i hvert fall. Vi skal ha ny test alerede på torsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar