fredag 28. oktober 2011

Landslagssamling og hospitering med NTG

Siden jeg var i Ramsau har jeg nå vært på to samlinger. Første samlingen var jeg med juniorlandslaget på skigymnassamling på Holmsbu. Dette var en samling fra søndag til fredag, vi gjennomførte en i3 intervall, elghusintervall og testløp. De andre hadde også en sprint økt, men denne var jeg ikke med på ettersom jeg hadde vært i Ramsau uka før. Dette var en veldig bra samling med masse trøkk. På Holmsbu var det også overraskende bra treningsmuligheter får både løp og rulleski. Her er noen bilder:

Elghusintervall - Barbro i rødt

På rulleskitur - Barbro i svart lengst frem til høyre

Styrketrening

Uka etter var jeg med NTG på samling til Ørje. På denne samlingen var fokuset mengde. Det ble altså mange lange og fine turer, både rulleski og løp. Det var veldig morsomt å være med NTG gjengen på samling igjen. Her er noen bilder fra samlingen:

NTG gjengen i Ørje - Barbro i rødt nede til venstre

Barbro og Sigrid Nordgården har hurtighet


Nå skal jeg være to uker på Lillehammer for å være litt på skolen etter å hatt en måned lang høstferie der jeg kun har vært på samling. 5 november skal juniorlaget og rekkruttlandslaget ha samling på Natrudstilen der det blir mye skidåing (forhåpentligvis hvis snøen kommer). 9 november reiser hele gjengen til Beitostølen for å gjøre oss klare til åpningsrennene der. Jeg skal gå sprinten på lørdag og 10km klassisk på søndag. Det blir veldig morssomt å komme i gang med skisesongen, selv om dette ikke er noe viktig løp for min del blir det gøy å prøve seg litt mot seniorene!

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar