søndag 2. oktober 2011

En dag uten trening, en dag uten mening

Nok en treningsdag i Ramsau går mot slutten. I dag har jeg og Timo gått skøyteintervaller oppe på breen, 4x10min I3. Det gikk faktisk over all forventning. Trodde egentlig at beina skulle bli stive med en gang og pulsen være alt for høy, men jeg ble ikke stiv og pulsen var akkurat der den skulle være, og i tillegg syntes jeg at jeg gikk ganske fort :) Dette ble en veldig kort økt for oss, så vi fikk en lang pause mellom øktene. De andre gikk rolig i 2.30. Jeg benyttet meg av det fine været til å sitte ute i sola en liten stund for å kanskje få litt farge på kroppen igjen etter sommeren. Egentlig skulle jeg ha hvileøkt som andre økt i dag, men ettersom at jeg kom på at det var søndag og ingen av butikkene i Schladming var åpne droppa jeg det og ble med de andre på en rolig langtur på rulleski klassisk i 1.30. Etter økta satte kursen ned til Schladming for å spise pizza.

Barbro ferdig med intervall økt på breen

Timo

Timo ser på utsikten fra Gondolen

Timo og Barbro i gondolen

I dag hadde vi sååå mange skyer

Audhild på rulleskitur

Drikkepause på rulleskituren

I morgen skal gjengen ha stakeintervaller opp til heishuset på rulleski, men jeg og Timo skal gå rolig klassisk på breen på første økta. På andre økta er det en del forskjellig, men tror jeg og Timo skal ha trappespenst i trappene ved hoppbakken.

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar