mandag 12. september 2011

Samling i Meråker

I det siste har det vært mye trening og en del skole med klassetur til Nordseter for eksempel. På søndag reiste jeg til Meråker for samling sammen med rekruttlandslaget. Dette var en veldig bra samling der vi løp lange turer i myrene de har der oppe, gikk intervaller og en sprint i rulleskiløypen de også har der oppe. Vi hadde også en elghufsintervall og gikk noen fine rulleskiturer. Det var veldig bra trøkk på samlingen og det var god stemning.

Vi hadde en alternativ økt der vi spilte paint-ball. Her ble det noen blåmerker, men det var veldig morsomt selv om jeg stod for det meste å gjemte meg bak et tre ettersom jeg var så redd for å bli skutt. En morsom økt der vi fikk testet kikket i kroppen. Her er noen bilder:

Barbro klar til kamp

Gjengen følger med på instruksjonen


Lag 1


Lag 2 (Kari, Barbro, Martin (og Sondre, men han var ikke til stedet når bildet ble tatt))

Lag 3


Nå skal jeg være litt på Lillehammer, før jeg reiser hjem til Brandbu for å være med å åpne den nye friidretstadion på lørdag. Da skal jeg faktisk gå en runde på banen på rulleski. Det blir nok spennende, har hørt at rulleskiene ruller svært dårlig på tartandekke.

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar