tirsdag 13. juli 2010

Tungt på VM

Dagens VM og jr VM mellomdistanse ble ingen opptur for Team Kvåle. Barbro gjorde noen større veivalgsfeil i tillegg til at hun aldri fant den ene posten, selv om hun visste at hun var på rett sted. Arrangøren innrømmet etter løpet at posten hadde var feilplassert og begge junior VM klassene som hadde denne posten ble derfor annullert. De skal derfor kjøre en ny mellomdistanse i morgen istedenfor den planlagte langdistanse prologen og Barbro får dermed en ny sjanse til å revansjere dagens ikke helt gode løp.

Selv følte jeg meg ikke spesielt pigg i beina i dag. Det var også en del vanskelige veivalg som jeg tok feil i begynnelsen av løpet og tapte mye tid. På den tekniske delen på mot slutten av løpet gjorde jeg også en del bom som jeg tapte mye tid på. Jeg endte dermed på en 46. plass, 17 minutter etter vinneren Samuli Saarela fra Finland

Resultater fra mellomdistansen
Bilder fra VM og Jr VM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar