fredag 27. mars 2009

Finalesamling i Bruksvallarne, Sverige

På tirsdag 24 mars reiste jeg og resten av utøverene på NTG som var kvalifisert til NC finalen til Bruksvallarne på samling. Vi reiste i 10-11 tiden og etter 5 timer var vi fremme i Bruksvallarne. Her gikk vi en rolig skøytetur skøyting før vi gikk ut for å spise middag på en av Bruksvallarnes få resturanger. På onsdag hadde vi en intervalløkt, duathlond. Etter intervallen var det rett i dusjen og rett ut på snøscooter safari. Dette var valdig gøy, fikk fart og konkurranseinstiktet til helga på plass. Senere på kvelden jogget vi en liten tur, før det var Taco og kortspill. På torsdag og siste samlingsdag gikk vi en rolig klassisk langtur. Kl 2 fikk jeg vite at jeg kom opp i treningslære til eksamen, litt uventet, men greit. Så reiste vi til Røros, men da vi kom til Røros var det noen av oss som ikke fant bagasjen i hengeren (hengeren hadde gått opp og dørene bak stod på vidt gap), jeg var inkludert. Det var 6 av oss som måtte snu og kjøre tilbake for å se om vi fant noe igjen. Jeg hadde mistet bagen, der alt lå: skisko, skidress, klær, brikke, osv. Etter 1 times hektisk leting langs veien, var det noen som ringte meg (hadde navn og nummer skrevet på bagen) og sa de hadde funnet bagen min midt i veien 2 km fra Røros, en veldig lettende beskjed. Det rare med denne turen var at vi fant alt igjen, ingen ting ble borte. Det eneste var et hjul på trillebagen min, men det kan jeg leve med. Tror vi hadde litt flaks! Men da klokken var 8 var vi alle på hotellet, med all bagasjen og klar for kveldsmat og en ny dag i morgen.
Synets det var en veldig fin samling der jeg fikk toppet formen litt ekstra og med mye morsomt sosialt. Det var siste samlingen for i år, da er det bare å bevise det på finalen i helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar