søndag 30. mai 2010

Samling på snø i vente

I morgen setter jeg og Hans Jørgen kursen mot Sognefjell. Her skal vi teste nye ski fra Madshus på snø, samt at vi får samlet noen timer rundt på snøen der.

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert dere om hva jeg har drevet tiden med fra sesongslutt. Tiden etter sesongslutt ble brukt til avkobling og lite fokus på trening. Jeg har hatt eksamen, vært på ferietur og løpt litt orientering. 1 mai begynte jeg sesongoppkjøringen og nå er jeg i full rute med tanke på treningen for kommende sesong.Jeg har i år kommet på to landslag, både juniorlaget i langrenn og i ski-orientering. Jeg syntes det er veldig morsomt og utrolig motiverende å få muligheten til å være med på begge deler, men desverre blir det en del kolisjoner gjennom høsten hvor jeg må ta noen vanskelige avgjørelser, men det får vi ta når den tiden kommer.

Jeg var på min første samling med juniorlaget i langrenn for 2 uker på olympiatoppen. Dette var en oppstartssamling hvor vi på juniorlaget var sammen med U23-laget. På samlingen hadde vi noen tester hvor jeg virkelig fikk realiteten midt i fleisen, ellers gikk treningen ut på langturer både på beina og rulleski. Det var en tøff samling, hvor jeg virkelig fikk kjenne på tempoet til de beste i landet. Selv om jeg var veldig sliten etter samlingen var det en lærerik og morsom samling.
Før samlingen hadde jeg og Timo (kjæresten) vært på ferietur i London for å gjøre noe nytt når vi hadde tid begge to. Her jogget vi i parkene og var ute å gikk hele dagen. Vi feiret 17. mai med vaktskifte ved Buckingham Palace, før vi unngikk en askesky og dro rett fra Torp til samling på olympiatoppen.
Så da setter vi kursen mot Sognefjell og skiføre igjen i morgen tidlig, det skal bli deilig å gå på ski igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar