lørdag 11. juli 2009

Sognefjellet 09

Fra onsdag til søndag forrige uke var jeg og Hans Jørgen på Sognefjellet. Det var senior samling for elitelaget i ski-o, og jeg fikk lov til å være med som en "hospitant" så jeg fikk gå litt på ski. Vi hadde knall fint vær hele uken og føret var også veldig bra til å være på denne tiden av året! Vi trente to ganger hver dag. På morgenen gikk vi skøyting på snø, og på ettermiddagen var det klassisk eller løpetur og styrke. Fredag ettermiddag var det den berømte rulleskitesten. 6km testløp i motbakke der det var 3,2km vanlig skøyting først og 2,8km rein staking etterpå. For Hans Jørgen gikk det helt greit, men for meg gikk det ganske tungt og var langt etter rekorden min fra i fjord. På lørdag dro seniorene på en fjelltur opp til Fanaråken, en veldig fin tur med knall vær, resten tok en kort løpetur og styrke.

Hans Jørgen og Eivind på snø:


Barbro staker de siste meterene på rulleski testen:

Barbro på "topptur":
En fin samling på Sognefjellet!

Se fler bilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar