fredag 15. mai 2009

Sykkel-o samling i Mora

I helgen arrangerer vi sykkel-o samling i Mora. Både jeg og Barbro er med i tillegg til en del svensker. Jeg står for en del av arrangementet med blandt annet løypetegning og postutsetting. Vi begynte samlingen med en 6,5 kliometers løype i dag tidlig i Vinäs. Et fint terreng med tett stinett uten altfor mye tung sand i stiene.

Erik Blomgrens veivalg på dagens første økt

Andreøkta var en sprint konkurranse i Färnäs med kvalifisering og finale. Begge av 5 km. Denne økta var vi omtrent 10 stk med på. Jeg var uheldig i kvalifiseringen og røk kjedet, men skiftet det kjapt og klarte en 4 plass. Barbro sliter fortsatt litt med å lese kartet samtidig som hun sykler siden det rister så mye, men hun sier det går bedre for hver økt.I finalen gikk det veldig bra for meg og jeg gjorde ingen større bom og vant med over 2 minutt foran Gustav Nordstrøm.

I morgen er det en fellestart mellomdistanse i Hemus og på kvelden en langtur på sykkel før vi avslutter med pizza på kvelden


Foto: Carl Magnusson

Se flere bilder fra samlingen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar