tirsdag 19. januar 2010

Uttak til nordisk, jr.EM og jr.VM

Det var mandag morgen da den glade meldingen om at jeg var tatt ut til nordisk juniorlandsskamp i Kupio i Finland. Vi er 14 utøvere, 7 jenter og 7 gutterm som reiser fra Gardermoen med buss onsdag 27 januar. Vi skal derfra ta buss og ferje, og kommer frem midt på dagen på torsdag. Så er det sprint i skøyting på fredag, klassisk 5km på lørdag og hele arrangementet avsluttes med stafett på søndag. Jeg har aldri representert Norge i langrenn før, så dette kan bli en veldig fin og erfaringsrik tur. Jeg gleder meg masse!


Barbro uttat til Nordisk


På tirsdag kom en mer sjokkerende overraskelse. Jeg var tatt ut til jr.EM på Lygna og jr.VM i vintertriathlond. Dette syntes jeg var veldig rart, for jeg har ikke vært med på noen uttaksløp eller vært med på noen ting i det hele tatt i år. Alikevel ble jeg tatt ut, noe jeg syntes er veldig gøy. Men desverre kræsjer dette med jr.VM i ski-orientering, så jeg må nok takke nei til tilbudet. Utrolig kjedelig, men noen ganger må man ta noen valg.


På sykkel under UM i vintertriathlond for 3 år siden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar