lørdag 22. januar 2011

KM sprint - svar på at kroppen er i rute til jr.VM

I dag gikk jeg KM sprint på Vind i klassisk stil. Dette ble den siste ordentlige hardøkten før sprinten i jr.VM. Vi gikk en prolog, semifinale og finale. Jeg og 3 andre jenter bestemte oss for å gå et heat til etter finalen for å få sprinten så lik som en sprint skal være, med prolog og 3 heat (for vi trener jo ikke på å ryke ut i semi, men for å vinne finalen). Jeg fikk god matching av Mari Eide (som har gått to WC sprint i år, Düsseldorf og Librec. I Librec kom hun til semi og ble tilslutt nr 10. Dette sier bare at hun er en veldig god sprinter.) vi gikk sammen i alle heatene, men jeg gikk seirende fra det i hvert hit. Noe som tyder på at formen er der den skal være, en uke før det virkelig gjelder.

Barbro fornøyd med dagens sprint der hun fikk gode svar på at formen er vm klar!

Jeg reiser til Estaland på mandag. Sprinten går ikke før på fredag, så jeg har god tid til å teste løyper og sett litt hva jr.vm går ut på. Jeg gleder meg veldig og tror dette kommer til å bli en spennende og lærerik opplevelse uansett hvordan det går.

Barbro ut fra start på NC Liatoppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar