torsdag 27. januar 2011

Dagen før dagen

Nå sitter jeg på hotellet, snart klar for å teste sprintløypa for morgen dagen en siste gang. Jeg kom ned til Otepää på mandags kveld. På tirsdag var det offesiell trening og i går var det første konkurranse, 5km skøyting. Jeg og Emil var heiegjeng, og på en dag da Norge tar 4 dobbelt i jenteklassen og gull i gutteklassen (ved Sindre Bjørnestad Skar)med alle guttene innenfor topp 10 så var det faktisk utrolig gøy å være heiagjeng. Jentene tok altså firedobbelt, og verdensmester Ragnhild Haga og sølvmedaljlist Kari Øyre Slind har jeg trent med i hele år, så jeg skal i hvert fall ikke skylde på dårlig nivå på trening.


I morgen er det altså min tur! Jeg kjenner nærvøsiteten begynner å spre seg, men jeg gleder meg også utrolig mye! Nå skal jeg ut å gå noen runder til i sprintløypa, før jeg skal ta en rolig kveld og knalle til i morgen!

Hvis noen har Eurosport 2 så sendes sprinten på den kanalen fra kl 14.00 i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar