fredag 3. februar 2012

Feilstemplet

På dagens mellomdistanse var jeg ikke like pigg som på de to tidligere distansene. Allikevel hang jeg greit med når jeg ser på strekktidene i starten. Dessverre mister jeg kontrollen på en kutt halvveis i løpet. Jeg tror jeg klarer å ta meg inn igjen og stempler på posten som jeg sjekker koden på. Etter posten stemmer ikke løypene helt, men jeg tar meg inn igjen på vei inn mot kartbytte. Etter hvert begynner jeg å lure på om jeg virkelig var på rett post, og etter hvert blir jeg mer og mer sikker på at jeg må ha vært feil. Jeg går gjennom resten av løypa, men er ikke helt motivert nå som jeg vet jeg er disket.

Med 0 poeng i verdenscupen i dag raser jeg ned til 6 plass på verdenscupen. Det er mulig å stryke to løp totalt i verdenscupen så det er ikke så farlig, men veldig ergelig.
Ove Sætra gjør igjen et bra løp og blir nr 7 og Lars Moholdt nr 9.

Strekktider
Tracking

I morgen går jeg på norges stafettlag i mix sprintstafetten sammen med Audhild Bakken Rognstad. Forhåpentligvis går det å følge denne via arrangørens hjemmeside: http://baoc.org/wiki/Schedule/2012/Ski-O_Tour/GPS_Tracking

/HJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar