onsdag 23. mars 2011

Tatt av snøstormen

Også dag 2 av årets VM ble preget av været. Snøstorm og voldsom vind gjorde sitt til at sporene snødde igjen og det ble svært vanskelig å finne flyten på dagens mellomdistanse. Jeg åpent, i motsetning til i går når jeg tapte all tiden jeg var bak på de 2 første postene, svært bra i dag og hadde blandt de beste tidene på de 3 første postene. Så fikk jeg problemer med gjennsnødde spor og gjorde flere feil. Jeg fikk også en bedre periode senere i løpet hvor jeg går bra men har tapt mye tid og blir tilslutt nr 12, men svært kort fra en 8. plass.
Barbro slet også i dagens vær og gjør noen større bommer. Hun ble tilslutt nr 14 i mål
Kraftig snøvær under dagens konkurranse. Foto: Ski-o.com

I morgen er det sprintstafett, men desverre fikk vi ikke drømmelaget oppfylt med meg og Barbro på Norges lag. Jeg skal i steden gå med dagens bronsevinner, Stine Olsen Kirkevik, en meget god "erstatter". Barbro får heller ha gleden av å heie på oss etter beste evne.

Vi ser frem til en actionfylt og spennende dag i morgen

Resultater menn
Resultater damer
GPS tracking
Arrangør

/Hans Jørgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar