fredag 12. februar 2010

Det umulige skjedde

Gårsdagen langdistanse er noe av det töffeste og mest slitsomme jeg noen gang har värt med på. Det var en stor gjeng på 40 jenter som satte ut av starten klare for 1 time og 11 minutter ute i skogen. Jeg tok starten og hadde den lange gaflingen på förste runden, men selv om jeg hadde den lange var jeg först ved kartbytte og etter det ledet jeg hele veien. I mål hadde jeg 1.24 minutter ned til 2. og 3. plassen.
Det var sinnsykt göy å ta mitt andre gull på 2 dager. Når jeg kom i mål tenkte jeg bare: "Hvor ble det av de andre?"
Etter en utsatt blomstersermoni og 2 timer stittende i en buss pga ulykke kom jeg endelig tilbake til hotellet og fikk spist middag etter ikke å ha spist ordentlig på 6 timer. Medaljesermonien ble utsatt til lördag, pga forsikningen etter ulykken.

I dag har vi hatt hvile dag her nede i Romania. Dagen har blitt brukt til å slappe av og restituere seg til morgendagens sprint distanse. Vi juniorene tok oss en rolig joggetur inn til byen hvor vi tok 115 bilder för vi tok en taxi hjem til hotellet som kostet oss hele 14 kroner.

Jeg må også få takke for mange koselige gratulasjoner, det setter jeg stor pris på!

Har skrevet på en svensk PC, så må beklage at ikke bokstavene er riktige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar