lørdag 8. august 2009

Skole rulleski-o sprinter

I dag har jeg igjen prøvd å utfordre meg selv for å bli en bedre ski-o løper. Siden Brandbu ikke er verdens beste sted å gå rulleski-o i har jeg funnet ut at man også kan få stort utbytte av å kjøre sprinter på rulleski med mye retningsforandringer i skolegårder. Kjørte det i dag tidlig før de fleste andre som henger på skoleplassene om sommeren hadde stått opp. Syntes det fungerte ganske bra og at det var godt å få slite litt med kartstativet på magen igjen. Men utbyttet kunne kanskje vært enda større om området hadde vært litt vanskeligere og jeg ikke hadde vært lommekjent i området. Ellers har det vært en rolig uke for å få igjen overskuddet etter forrige ukes harduke i Rindalen. På mandag skal jeg kjøre en sykkel-o konkurranse mot gamlefar (Marathonna), så får vi se hvordan formen hans er etter løping, husbygging og alle andre unnskyldninger han har. Kart og veivalg vil komme.

Se kart fra dagens økt:




Flere kart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar