mandag 10. august 2009

20 vs 40 på sykkel-o i Hovsmarka

I dag var jeg og Eivind Tonna i Hovsmarka ved Hønefoss og testet formen og sykkel-o forholdene der. Siden vi også skulle på jobb var det tidlig start, 8:30. Det var en mellomdistanse med 2 runder og felles-/parstart. Løypa var litt i overkant av 10 kilometer. Ingen av oss gjorde noe særlig gode løp og vi ble faktisk begge disket for å ha kjørt på forbudte veier. Heldigvis var det ingen som la inn protest siden det var vanskelig å se på kartet at det var forbudt. Jeg hadde flere bom, blant annet syklet jeg mot 11 post istedenfor 1 post etter kartbytet og det var veier som ikke sto på kartet og noen som var vanskelige å tyde som sti eller ikke. Med mine veivalg ble løypa 14,5 km horisontalt med 285 meter vertikalt. Det var herlige og bløte forhold som virkelig fikk testet sykkelferdighetene og bakker til å presse syra i.

Resultatliste:
1. Hans Jørgen Kvåle 56:27
2. Eivind Tonna 1:00:52

Se kartene fra dagens økt med mine veivalg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar