torsdag 28. april 2011

Barbro kom på juniorlandslaget i langrenn

Jeg ble i dag tatt ut til juniorlandslaget i langrenn for neste sesong. Ettersom jeg har vært på juniorlandslaget som eneste 18 åring denne sesongen og vært topp 2 av alle 18 åringene denne sesongen, hadde jeg håpet på plass også denne sesongen. I år skal jeg på lag med 3 andre jenter: Anne-Tine Markset, Hilde Landheim og Marte Bjørnsgaard. 3 jenter jeg liker veldig godt og de kan bli veldig bra og ha å presse seg mot på samlingene. Det er også 3 gutter på laget. Jeg ser veldig frem til neste sesong og gleder meg til mange bra samlinger med mye trøkk. Vi skal også denne sesongen ha noen sammlinger med rekrutt laget (u23) og ha en åpen samling og en idrettsgymnassamling. Dette er veldig likt som i fjor, noe jeg syntes var veldig bra. Jeg kommer til å få Brit Baldishol som trener neste seong.

Meg og Hilde Landheim på NM i fjor

Laget blir ikke offentlig gjort før pressekonferansen på Geilo i morgen kl 18. Jeg skal opp til Geilo i helgen for å gå Skarverennet for tredje gang. Selv om jeg ikke tror jeg kommer til å sette noen rekord i år, er jeg der for å gå det jeg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar