søndag 27. februar 2011

VM i Holmenkollen

På torsdag var jeg innover i Kollen og så sprinten for damene og mennene. Dette var en opplevelse for livet, den stemningen og det livet tror jeg aldri jeg kommer til å få oppleve igjen. På stadion var det ca 30-40 000, og det sier vel sitt når Marit Bjørgen kommer først inn på stadion i damenes finale. Jeg hadde akreditering og fikk dermed vandre ganske fritt rundt på stadion, finalene så jeg fra en "veranda" på smørebodene med full utsikt over stadion og storskjermen. Jeg har bilett til 5 mila på søndag, noe jeg ser frem til og håper livet er minst like bra.

NTG hadde NM samling på Skeikampen fra onsdag til fredag, jeg dro derfor hjem torsdag og kom oppigjen fredag. Her hadde vi fokus på gode langturer og hurtighet, det var en bra samling med bra trening. Nå i helgen har jeg trent og sett på VM, der Marit og Petter har gjort så stemningen har vært bra her på Lillehammer også.

Her kommer noen bilder fra sprinten jeg var å så:

Meg som speider utover stadion

Fornøyd jente i Kollen

Det krydde av folk i Kollen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar