onsdag 16. februar 2011

Kveldskiorientering

I dag deltok jeg i kvällskidsorientering som Korsnäs OK arrangerte like utenfor Falun. Det var en fellestart på 5,6 km i et spennende løypenett med hodelykt. Sporene var forholdsvis løse og det var vanskelig med stavfeste, men svært god o-teknisk trening. Formiddagens en times lange hurtighet og styrkestak del satt godt i kroppen og noe som gjorde at jeg ikke klarte å holde trykket oppe utover løpet. I tillegg så jeg ikke veivalget å gå på en snølagt vei på et par av strekkene, noe jeg antagelig tapte litt tid på. Jeg hadde som vanlig kort gafling på første runden og kom først til runding, men Johan Granath gikk til slutt av med en klar seier og var ett minutt foran meg i mål. Peter Arnesson ble nr 2 mens jeg kjempet meg inn i "løssnøen" til en 3. plass. Se strekktider fra løpet

Runde 1, trykk på utsnittet for å se kartet
Runde 2, trykk på kartet for å se utsnittet
/Hans Jørgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar