mandag 17. juni 2013

EM sprint

Dagens EM sprint ble i all hast under gårsdagens lagledermøte flyttet da politiet ikke kunne garantere for sikkerheten på det tenkte området. Arrangørene klarte i løpet av natten alikevel å få i stand en ny sprint fra Event Centeret.

Mitt løp i dag var bra, selv om jeg ikke følte jeg hadde spruten. Lå med i teten helt til 3. siste post hvor jeg mistet en av stiene gjennom skogen og fikk fortsette på retningen. Dette tapte jeg 45 sekunder på og raste ned fra 4. plass til 10. plass. Meget kjedelig, men det var uansett en god bekreftelse.

Bjørnar ble nr 11 i dag på sin første internasjonale sykkel-o konkurranse.



Dameklassen ble dessverre kansellert på grunn av en port som i følge kartet skulle være åpen var låst og dermed påvirket mange av dameløperne. De vil kjøre om sin sprint på hviledagen.

Vi har derfor ikke fått tilbake kartene enda, men nedenfor kan du se kartet vi egentlig skulle ha syklet på. Meget kaotisk med mye forbudte områder og kartfeil. Prøv å finne den lovlige veien til de 2 første postene. Kanskje like greit vi ikke syklet her.

Kartet vi egentlig skulle ha kjørt på
I morgen er det en meget kupert mellomdistanse som venter. Forhåpentligvis går denne greit uten noen arrangørfeil. Følg løpet LIVE fra kl 10.00 http://www.emtboc2013.pl/

/HJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar