fredag 7. oktober 2011

The end of Ramsau 2011

Nå er jeg hjemme på Brandbu etter en lang reisedag. Jeg våknet av at det sprutregnet utenfor vinduene og med tanke på at jeg har hatt 10 dager med kun sol og nesten ikke sett en eneste sky, mener jeg det var veldig god timing å dra hjem nettopp i dag! Med noen forsinkede tog, løping mellom sporene og en del stress og nervøsitet kom jeg meg faktisk frem til flyplassen i tide og rakk flyet hjem til Norge. På Gardermoen kom mamma og pappa å hentet meg før det bar hjemover til Brandbu med en full bag av møkkete klær ;)
Fikk noen bilder av Sindre Haverstad av hele gjengen som var på treningssamling i Ramsau. Her er de:

B.v: Hans Jørgen, Lars, Øyvind og Timo
F.v: Sindre, Audhild og Barbro

Gjengen nede på breen

Lars, Emilly, Øyvind, Audhild, Timo, Barbro, Hans Jørgen og Sindre på plass i Ramsau

Nå skal jeg være hjemme på Brandbu i noen dager før jeg reiser på juniorlandslagssamling til Holmsbu. Der skal vi være frem til fredag. Det blir en bra samling med masse trøkk, jeg gleder meg :)

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar