mandag 3. oktober 2011

3. oktober i Ramsau

Mandag 3 oktober (Mors bursdag, bare for å ha nevnt det) ble nok en treningsdag for oss nede i Ramsau. En vanlig langtur på breen på morgenen og trappespenst på ettermiddagen i strålende vær (som alltid)! Dette var programmet til meg og Timo, resten av gjengen hadde stakedrag fra Pichel og opp til heishuset. 4,5x15min ble gjennomført og 1000 høydemeter besteget eller "bestaket". På andre økta varierte det litt hva de begav seg ut på, noen gikk rulleski skøyting mens andre var klatremuser i fjellveggen opp til breen.

Bilde tatt ut av vinduet på bilen - utsikt opp mot breen og gondolen

På vei ned fikk vi øye på to fly som lekte seg på himmelen og det måtte jo bli tatt bilde av

Hjemme på gårdsplassen står Lars og viser muskler etter endt stakeintervall

I mellom øktene benyttet jeg meg av det fine været - og se resultatet av 1 times soling i Ramsau ;)

Ut på andre økt står er tempraturen ute 19,9 grader - ganske deilig tempratur med tanke på at det er 3. oktober

Timo klar for spenst

Barbro "gleder" seg til å hoppe trappene ved siden av hoppbakken i bakgrunn

Det jobbes - bare 18 ganger igjen opp trappa nå

Og det hinkes

Timo hinker

Barbro løper

Og det hinkes

Fornøyde etter endt trappespenst økt i hoppbakken

Og en liten photoshoot tilslutt:


Barbro viser gamle hoppkunstner - uten ski



Timo viser hvordan hopping skal utføres ved hoppkanten

Timo tar farvell med hoppbakken for denne gang, men lover å komme tilbake senere

Jogging på vei hjem

Timo på vei hjem etter trappespenst

I morgen kommer en ny dag. Siste dagen for Hans Jørgen og gjengen. Jeg og Timo skal være her noen dager lenger. Det blir en tur på breen på morgenen og på ettermiddagen skal jeg og Timo ha intervaller i rulleskiløypa.

/Barbro



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar