tirsdag 23. november 2010

Imitasjon

I mangel på ski-o løypenett kombinert med at jeg begynner å bli bra tent på ski-o sesongen nå ble det i dag nok en ski-o imitasjons økt på Lugnet. De åpne gresslettene er helt fantastiske å gå ski-o på uten oppkjørte løyper akkurat nå. I dag hadde jeg tegnet inn mitt eget løypenett og lagt en løype på, og jeg syntes det fungerte svært bra. Forsøkte så godt jeg kunne å holde meg der sporene skulle ha gått og fikk dermed ekstra trening i å lese på andre detaljer enn kun løypene, noe jeg trenger å øve på.

Del 1

Del 2
Dagens økt ble også brukt til å teste mitt nye vidunder, mitt nye norske Borat kartstativ fra Nordenmark. Det fungerte svært bra og vi kommer nok til å bli meget gode venner gjennom vinteren.

Borat

En annen pryl som jeg har fikset nå er logoen på pulsklokka. Fresh hva?
Klokke for en navlebeskuende ski-o og mtbo utøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar