lørdag 19. november 2011

Ski på Beitostølen

Ettersom det har vært en svært varm høst og snøen ikke har kommet naturlig har skisesongen blitt utsatt noen uker. Jeg skulle egtnlig ha gått åpningsrennet på Beitostølen forrige helg, men ettersom det ble avlyst og WC flyttet til Natrudstilen denne helga bestemte juniorlandslagstreneren at vi på juniorlandslaget skulle på samling på Beitostølen. Derfor har jeg vært på samling siden søndag til i dag, lørdag. Her har vi fått mange fine økter på snø, både oppe på valdresflya og nede på kunstssnøen på stadion. Vi har hatt tre hardøkter, en i3 økt, en 5x5min i4/i5 økt og en distanse økt. Det har også blitt jobbet vedlig mye med teknikk og jeg har kommet veldig godt i gang med skigåingen.
Her er noen bilder av juniorlandslaget 2011/2012:












Her er et bilde fra den vakre solnedgangen oppe på Valdresflya:

Sjur Ole, jeg, Sindre, Hilde, Marte og Martin

Nå står det eksamenslesing og litt lett trening på planen min fremmover. Jeg skal gå mitt første skirenn på søndag. Det blir spennende, alltid ekstra mye nerver før det første skirennet for sesongen.

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar