mandag 18. juli 2011

Sommersamling med Hilde

På torsdag kom Hilde Landheim på besøk til meg på Brandbu. Hilde er sammen med meg på juniorlandslaget i langrenn og har hatt 5 kjempe gode treningsdager rundt på hadeland. Vi har padlet på randsfjorden, gått skøyteintervaller fra "Hurdals sida" og opp til Lygna, vi har løpt langtur sammen med Hans Jørgen til Blokkhus, gått langtur på rulleski rundt Grymyr opp til Granavollen og ned til Brandbu igjen, løpt intervaller med staver opp til Brandbukampen og hatt styrke ute på verandaen. Alt i alt la vi ned i overkant av 13 timer trening de 5 dagene hun var på besøk.

Takk for noen herlig treningsdager sammen med deg Hilde, det er så kjedelig å trene alene så det var kjempe hyggelig å ha selskap!
Her er en film fra samlingen:




Nå skal jeg ha noen rolige dager før jeg torsdag morgen reiser til Bad Peterstal i Tyskland på WC i rulleski. Jeg skal konkurrere fredag, lørdag og søndag i henholdsvis motbakkeløp klassisk, sprint skøyting og motbakkeløp skøyting. Dette ser jeg frem til og tror kommer til å bli veldig morsomt!

/Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar