søndag 24. mai 2009

Hard uke i Mora

Mai betyr ny sesong, jeg har derfor nå etter et par uker med å komme igang med treningen igjen nå hatt årets første knallharde uke. Det vil si doble eller tredobble økter!. Skidhögskolan i Dalarna (som jeg skal være med fra høsten av og også på sognefjellet i sommer) har også hatt samling her i helgen og jeg fikk være med på endel av deres økter og har blitt kjent med endel av dem. De virker som en trivelig gjeng hvor jeg så absolutt kan ha noen å strekke meg etter. I tillegg har IFK Mora arrangert Mora Youth Challenge i helgen så jeg har fått lov til å ta noen ekstra økter mellom de vanlige med å sette ut og ta inn poster.

Se video fra en av de "rolige" løpeturene jeg var med skidhögskolan:


Så nå er sesongen for alvor igang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar